Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας : Συμπαράσταση στον αγώνα των εργαζομένων στην ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Η ΟΜΕ ΟΜΟΦΩΝΑ εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη της στον 19μηνο και εμβληματικό αγώνα των εργαζομένων στην ΛΑΡΚΟ συμμετέχοντας στις δυναμικές κινητοποιήσεις που αποφασίστηκαν ομόφωνα από το Συντονιστικό των Σωματείων για τις 15 και 22 Ιουλίου με παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από τα αρμόδια υπουργεία ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.

Διαμαρτύρεται απέναντι στην υπουργούς της Κυβέρνησης που υλοποίησαν κεντρικό πολιτικό σχεδιασμό και έβαλαν την υπογραφή τους για την διάλυση και πτώχευση της ΛΑΡΚΟ, που έκοψαν μισθούς, δώρα, επιδόματα και έκλεψαν τον μόχθο των εργαζομένων, ενώ δεν διασφαλίζουν τη ενιαία λειτουργία της εταιρίας τις θέσεις εργασίας και τα εργασιακά τους δικαιώματα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΩΝ ΜΕ ΜΟΧΘΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΣΣΩΜΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ.
Ο ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΜΟΧΘΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΥ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ.

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...

Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για την απαγόρευση εισόδου συνδικαλιστών στην Παλαιστίνη

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του...