Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων Λέσβου : Συμμετέχουμε αποφασιστικά στην απεργία στις 16 Ιουνίου

Δημοσιεύτηκε στις

16 Ιουνίου απεργούμε!

Έχουμε τη δύναμη! Το νομοσχέδιο-έκτρωμα θα πάει στα σκουπίδια!

Όλοι/ες στην συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Λέσβου

στις 10.30 στην πλατεία Σαπφούς

 Απευθύνουμε αγωνιστικούς χαιρετισμούς στους εργαζόμενους σε όλο το νησί, που προσπέρασαν τις “νουθεσίες’’ της κυβέρνησης και της εργοδοσίας και τις προσπάθειες να καλλωπίσουν ένα βάρβαρο αντεργατικό νομοσχέδιο και να το παρουσιάσουν ως κάτι σύγχρονο. Με την συμμετοχή  τους στην απεργία στις 10 Ιουνίου, έστειλαν μήνυμα καταδίκης του αντεργατικού νομοσχεδίου-  έκτρωμα και απαίτησαν την άμεση απόσυρσή του!

Όσο και να προσπαθούν να υποβαθμίσουν τη μεγάλη επιτυχία της απεργίας στις 10 Ιούνη, οι εργαζόμενοι απέδειξαν ότι δεν μασάνε!   Η μεγαλειώδης απεργιακή συγκέντρωση στις 10 Ιουνίου, ήταν η απάντησή μας στα σχέδιά τους να μας μετατρέψουν  σε σκλάβους του 21ου αιώνα!

Το νομοσχέδιο είναι αντεργατικό από την πρώτη μέχρι την τελευταία του γραμμή, απορρίπτεται, είναι για τα σκουπίδια!

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας! Συμμετέχουμε αποφασιστικά στην απεργία στις 16 Ιουνίου, για να μην περάσει το νομοσχέδιο, να καταργηθεί όλο το αντεργατικό πλαίσιο όλων των προηγούμενων ετών,  για 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο και σύγχρονα δικαιώματα.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργατ/λων Τηλεπικοινωνιών – Πληροφορικής Αττικής: Όλοι 24 Ιούνη στην κινητοποίηση έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ

Όλες και όλοι την Τετάρτη 24/06 στην κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από τα γραφεία...

Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφ. Αττικής: Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα

Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα από το...

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...