Εργατικό Κέντρο Ζακύνθου : Επιστολή προς τον ΟΑΕΔ για το κτίριο του Εργατικού Κέντρου

Δημοσιεύτηκε στις

Κύριε Διοικητά, σε συνέχεια προηγούμενων εγγράφων μας, επανερχόμαστε για άλλη μια φορά στο σοβαρό ζήτημα του κτιρίου του Εργατ/κού Κέντρου το οποίο από το 1998 που κρίθηκε ακατάλληλο καμία ενέργεια δεν έχει γίνει από τις Διοικήσεις του ΟΕΕ και στη συνέχεια από τον ΟΑΕΔ.

Λόγια και υποσχέσεις έχουμε ακούσει πολλά, στην πράξη όμως ένα σημαντικό κτίριο και από αρχιτεκτονικής άποψης αλλά κυρίως για τη λειτουργία των σωματείων μας (σήμερα στεγάζονται 18 σωματεία του ιδιωτικού τομέα, σωματεία του δημοσίου , συνταξιούχοι καθώς και οι  επιτροπές  Ειρήνης και  μεταναστών) καταρρέει μέρα τη μέρα.

Το κτίριο αυτό αποτελεί τον μοναδικό χώρο συνεύρεσης των εργαζομένων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα στη Ζάκυνθο.

      Αυτή τη στιγμή μεγάλο κομμάτι της σκεπής έχει καταρρεύσει με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια του κόσμου.

     Με το παρών έγγραφο η Διοίκηση του Εργατ/κού Κέντρου Ζακύνθου  αιτείται με από κοινού συνδρομή του ΟΑΕΔ , ως οφείλετε, να προχωρήσουμε σε άμεση συντήρηση και αποκατάσταση της σκεπής για την προστασία του κτιρίου ενώ αναμένουμε ακόμα την απάντησή σας στο από 21/01/2020, αρ. πρωτ. 4, έγγραφο μας για τις ενέργειες που θα δρομολογήσετε για να επιστρέψει το Εργατ/κό Κέντρο και τα σωματεία ξανά στο κτίριο του .

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...