Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας: Σήμερα η ΟΕΝΓΕ καταθέτει αναφορά στην Εισαγγελία τουο Αρείου Πάγου

Δημοσιεύτηκε στις

Σήμερα Τρίτη 23/3/21 η ΟΕΝΓΕ καταθέτει αναφορά στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Επισημαίνεται στο έγγραφο πως τόσο για την παραμονή σε καθημερινή βάση δεκάδων βαρέως πασχόντων διασωληνωμένων ασθενών εκτός ΜΕΘ σε κοινούς θαλάμους και σε πρόχειρους αναπνευστήρες όσο και για τη στελέχωση πτερύγων νοσηλείας ασθενών πασχόντων από COVID με γιατρούς άσχετων ειδικοτήτων, η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την κυβέρνηση.

Η κυβέρνηση είναι αυτή που επιλέγει να νοσηλεύονται εκτός ΜΕΘ διασωληνωμένοι ασθενείς, η κυβέρνηση είναι αυτή που επιλέγει να περιθάλπουν γιατροί άσχετων ειδικοτήτων τους ασθενείς πάσχοντες από COVID.

Οι Νοσοκομειακοί γιατροί καμία τέτοια επιλογή δεν κάνουν.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...