Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων Σχολείων Ικαρίας : Για τις κινητοποιήσεις και τη συνέχιση των δράσεων για επαναλειτουργία των σχολείων

Δημοσιεύτηκε στις

Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σχολείων Ικαρίας πραγματοποίησαν, σήμερα Δευτέρα 22 Μαρτίου, παραστάσεις διαμαρτυρίας στον δήμο Ικαρίας (στα τρία δημοτικά  καταστήματα: Αγίου Κηρύκου, Ευδήλου, Ραχών) στις οποίες συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, φορείς και σύλλογοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά τους.

Διεκδικήθηκε η επαναλειτουργία των σχολείων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων του νησιού, με όλα τα υγειονομικά μέτρα που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της πανδημίας και, με το δεδομένο ότι στην Ικαρία δεν υπάρχουν κρούσματα Covid.

Ανανεώθηκε το ραντεβού των κινητοποιήσεων για την Τετάρτη 24 Μαρτίου στις 12:00 π.μ. στο Επαρχείο στον Άγιο Κήρυκο και στη συνέχεια στο Δήμο Αγίου Κηρύκου για να λάβουν απαντήσεις για το  ποια στάση θα κρατήσει η Δημοτική Αρχή απέναντι στα δίκαια αιτήματά τους.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...