Σύλλογος Εργαζ. Ιδιωτική Εκπαίδευση Αττικής ” Ο ΒΥΡΩΝ” : Παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 21 Μάη στο υπουργείο Εργασίας

Δημοσιεύτηκε στις

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΕΑ – ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΪΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, 10:30 π.μ.

Το υπουργείο εργασίας αρνείται να συναντήσει αντιπροσωπεία του σωματείου μας για να συζητήσουμε την απαράδεκτη πράξη του υπουργού να εξαιρέσει  από τα βαρέα τους οδηγούς στα σχολικά λεωφορεία. Δεν κάνουνε συσκέψεις λένε στην περίοδο πανδημίας. Φαίνεται ο κορονοϊός κολλάει όταν συναντάς εργαζόμενους, όχι όταν συναντάς σχολάρχες. Άλλωστε, οι σχολάρχες μάλλον δεν χρειάζεται να συναντήσουν καν τον υπουργό, απλά του λένε τι πρέπει να κάνει από το τηλέφωνο.

Δεν θα ανεχτούμε αυτόν τον εμπαιγμό.

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η προγραμματισμένη σύσκεψη του σωματείου μας για τα ζητήματα των οδηγών σχολικών λεωφορείων στα ιδιωτικά σχολεία, το πρωί της Κυριακής 17/5 στο Ε.Κ.Α. Στη συνάντηση τέθηκε ολοκληρωμένα το ζήτημα των βαρέων, αλλά συζητήθηκαν και άλλα ζητήματα επιβεβαιώνοντας τη θέληση των συναδέλφων για δυναμική εξέλιξη του αγώνα. Ενημερώθηκαν κι άλλοι εργαζόμενοι για τις εξελίξεις. Η ανταλλαγή πείρας δίνει νέα ώθηση στην προσπάθεια διεκδίκησης των δίκαιων αιτημάτων των οδηγών σε σχολικά λεωφορεία.

Έχοντας πίσω μας την παράσταση διαμαρτυρίας της Πέμπτη 7 Μαΐου,  δίνουμε εκ νέου ραντεβού την ερχόμενη Πέμπτη 21 Μαΐου στο υπουργείου εργασίας στις 10:30. Δεν θα τους αφήσουμε να μας ξεχάσουν. Θα μας βρίσκουν συνέχεια μπροστά τους.

Συνάδελφοι,

Είναι επιτακτική ανάγκη η μαζικοποίηση του Σωματείου. Την οργανωμένη επίθεση που δεχόμαστε την πολεμάμε με ισχυροποίηση των δυνάμεών μας! Μια γροθιά όλοι οι συνάδελφοι οφείλουμε να δώσουμε τη μάχη, να ανοίξουμε πλατιά την κουβέντα στους χώρους δουλειάς, να γίνουμε η φωνή του σωματείου σε κάθε σχολείο!

Η εργασιακή συνθήκη που βιώνουμε όλα αυτά τα χρόνια είναι λίγο πολύ γνωστή. Δουλεύουμε κυριολεκτικά με μισθούς πείνας, με 9μηνες συμβάσεις που οδηγούν στην υποχρεωτική ανεργία τους θερινούς μήνες. Θεωρούμαστε από την εργοδοσία αναλώσιμοι, δουλεύοντας με μειωμένο ωράριο (18-35 ώρες τη βδομάδα) και πετσοκομμένες ασφαλιστικές εισφορές (λειψά ένσημα). Στην πλειοψηφία τους οι υπεύθυνοι των σχολείων ενώ ζητούν οδηγούς με μεγάλη ειδίκευση και προϋπηρεσία η οποία όμως δεν καταβάλλεται! Μας λένε ότι το ωράριο εργασίας «μετράει» από την ώρα που θα παραλάβουμε το πρώτο παιδί το πρωί μέχρι τη στιγμή που θα αφήσουμε το τελευταίο σπίτι του. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική! Το καθηκοντολόγιο δεν περιορίζεται στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο. Αναγκαζόμαστε να εργαζόμαστε απλήρωτες ώρες, εκτός ωραρίου, που έχουν να κάνουν με τον έλεγχο του σχολικού στην αρχή της ημέρας, την παραλαβή της συνοδού από το σπίτι και την επιστροφή της το απόγευμα, την μετακίνηση των μαθητών σε σχολικές εκδρομές, δραστηριότητες ή πολιτιστικές επισκέψεις. Ο οδηγός  θα πρέπει να περάσει το λεωφορείο του ΚΤΕΟ, θα πάει για ανεφοδιασμό ή για σέρβις το σχολικό του, θα καθαρίσει καθημερινά το λεωφορείο μετά από κάθε δρομολόγιο.   

Πατώντας πάνω στην αντεργατική νομοθεσία οι ιδιοκτήτες εκπαιδευτικών δομών έχουν επιβάλλει όρους γαλέρας για τους οδηγούς σχολικών λεωφορείων. Πέρα από το καθαρά μισθολογικό κομμάτι, οι οδηγοί γινόμαστε δέκτες κάθε απαξίωσης, εκβιασμού και τρομοκράτησης με την ανεργία και την εργασιακή περιπλάνηση να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του εργασιακού μας βίου. Η αβεβαιότητα είναι κοινός τόπος για εμάς και τις οικογένειές μας.

Παράλληλα, ένα μεγάλο μέρος των συναδέλφων με αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας βλέπει με αβεβαιότητα το συνταξιοδοτικό του μέλλον. Μετά την εφαρμογή των αντιασφαλιστικών – αντισυνταξιοδοτικών νόμων Βρούτση – Κατρούγκαλου, τα συνταξιοδοτικά όρια επιμηκύνθηκαν, σφίγγοντας τη θηλιά για χιλιάδες εργαζομένους.  Ήδη σε μεγάλο Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο έχουμε τη μη καταβολή βαρέων ενσήμων εδώ και μια 8ετία. Με τις πλάτες των Υπουργείων Εργασίας και Μεταφορών οι σχολάρχες – με γνώμονα το κέρδος – δίνουν ένα ακόμα χτύπημα στην ασφαλιστική κάλυψη των οδηγών σχολικών λεωφορείων. Το τελευταίο διάστημα εξάλλου, γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια  για την ανατροπή της υπαγωγής στα ΒΑΕ των οδηγών σχολικών λεωφορείων.Τι μας λένε; Ότι οι οδηγοί που μεταφέρουν μαθητές δεν εμπίπτουν στην κατηγορία εργαζομένων που δικαιούνται αυξημένες – λόγω της φύσης του επαγγέλματος – ασφαλιστικές εισφορές! Έτσι, οι συνάδελφοι οδηγούνται στη σύνταξη στα 67 χρόνια από τα 62 έτη. Και αυτό βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι εργάζονται όλο το χρόνο και με συμβάσεις πλήρους ωραρίου. Καλούνται δηλαδή οι οδηγοί να βρίσκονται στο τιμόνι  μέχρι τα γεράματα, με άμεσο αντίκτυπο την ασφάλεια των παιδιών.

Οργανωμένοι διεκδικούμε:

  • Καμία βλαπτική μεταβολή στο καθεστώς ΒΑΕ για τους οδηγούς σχολικών λεωφορείων.
  • Καταβολή εδώ και τώρα και με αναδρομική ισχύ των βαρέων ενσήμων στους συναδέλφους που δεν τους έχουν αποδοθεί οι αντίστοιχες ασφαλιστικές εισφορές εδώ και χρόνια.
  • Να αποδοθούν οι υπερωριακές ώρες εργασίας που αφορούν εκδρομές και μετακινήσεις εκτός προγράμματος.

Παλεύουμε για υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που να καλύπτει τους οδηγούς σχολικών λεωφορείων σε κάθε δομή Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με κύρια αιτήματα:

  • Την αύξηση των μισθών στα επίπεδα πριν το 2009.
  • Την προσμέτρηση προϋπηρεσίας και επαναφορά τριετιών.
  • Τον πλήρη καθορισμό του εργασιακού χρόνου και του καθηκοντολογίου. Δε θα γίνουμε «μπαλάκι» στις ορέξεις των σχολαρχών!

Περισσότερα

Εργατικό Κέντρο Λάρισας: Για την παράδοση στους μεγαλοκατασκευαστές του οικοπέδου της ΔΥΠΑ στην συνοικία του Αγ.Θωμά

Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του πρώην ΟΕΚ(ΔΥΠΑ) για τις ανάγκες των εργαζομένων και όχι...

ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης: Παρέμβαση σε δημοτικό συμβούλιο Αργοστολίου για συνθήκες διαβίωσης εκπαιδευτικών

Την Τετάρτη 11/09, μέλη του προεδρείου της ΕΛΜΕ ΚΙ έκαναν παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο...

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: Συνέντευξη Τύπου της ΔΟΕ

  Η πραγματική εικόνα της νέας σχολικής χρονιάς από την σκοπιά των πραγματικών αναγκών, οι...