Συνδικάτο Εργαζομένων Επισιτιστικών και Τουριστικών Επαγγελμάτων Λέσβου : Καταγγελία για την εργοδοτική τρομοκρατία στο χώρο της εστίασης έχουν φουντώσει

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι , συναδέλφισσες

οι καταγγελίες το τελευταίο διάστημα στο σωματείο μας για την εργοδοτική τρομοκρατία στο χώρο της εστίασης έχουν φουντώσει. Καλούμε τους εργαζόμενους στον κλάδο μπροστά και στην καταβολή του δώρου Χριστουγέννων να μην υποκύψουν σε κανέναν εκβιασμό, να αντιταχθούν στην μη καταβολή ή και στην «επιστροφή» του δώρου, να απαντήσουν οργανωμένα μέσα από το σωματείο για να σπάσει η τρομοκρατία, να διεκδικήσουμε ανθρώπινες συνθήκες και όχι συνθήκες γαλέρας τις οποίες και με την «βούλα» της Κυβέρνησης έχουν μονιμοποιήσει. Όλα αυτά που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι δεν είναι τυχαία, είναι άμεσα συνδεδεμένα με την πολιτική της ΕΕ, της Κυβέρνησης ΝΔ αλλά και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων που σαν στόχο έχει να τσακίσει τα όποια εργατικά δικαιώματα έχουν απομείνει, να δημιουργήσει σιγή νεκροταφείου στους χώρους δουλειάς, για να αυξηθούν τα κέρδη των εργοδοτών .

Οι συνθήκες εξαθλίωσης, οι μισθοί πείνας και τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στον κλάδο του Τουρισμού-Επισιτισμού είναι καθημερινό φαινόμενο, δεκάδες απλήρωτες υπερωρίες, απειλές και εκβιασμοί που δίνουν και περνούν. Καθημερινά οι εργαζόμενοι στον κλάδο μας, βρίσκονται με τον φόβο της απόλυσης και με την απειλή της μείωσης των ημερών απασχόλησης. Μας θέλουν να γίνουμε λάστιχο για να καλύψουν τις δικιές τους ανάγκες για φτηνό εργατικό δυναμικό. Αυτό αποδεικνύει άλλωστε και το ότι εργαζόμενοι του κλάδου δουλεύουν ταυτόχρονα σε 2 και 3 πόστα χωρίς να αναφέρεται στη σύμβαση, η ανασφάλιστη – «μαύρη» εργασία οργιάζει στον κλάδο.

Συνάδελφοι «ντιλιβεράδες» αναγκάζονται χωρίς μέτρα ασφαλείας να οδηγάνε σε πολύ ακραίες συνθήκες με κίνδυνο την ζωή τους, σε πολλές περιπτώσεις να βάζουν της βενζίνες από την τσέπη τους και όλα αυτά ενώ της περισσότερες ώρες πάνω στο μηχανάκι είναι ανασφάλιστοι.

Εμείς σε αυτές της συνθήκες μεσαίωνα που θέλουν να μας επιβάλουν στεκόμαστε απέναντι ,πλάι στο ταξικό εργατικό κίνημα και στο Εργατικό Κέντρο, παλεύουμε για να μπει ένα φρένο και να ξανακερδίσουμε οι εργαζόμενοι αυτά που χάσαμε όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης τους .

ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΤΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ

Απαιτούμε τώρα

• Πλήρη και σταθερή δουλειά για όλους με πλήρη ασφάλιση.
• Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
• Επαναφορά και διεύρυνση των ΒΑΕ για όλες τις ειδικότητες του κλάδου.
• Πλήρη και σταθερή εργασία για όλους. 5ήμερο – 7ωρο με αποδοχές 8ωρου. Να καταργηθούν οι ελαστικές μορφές απασχόλησης.
• Κλαδικές ΣΣΕ με ανάκτηση όλων των απωλειών.
• Μηχανάκια, εξοπλισμός, συντήρηση και έξοδα μετακίνησης να παρέχονται από την επιχείρηση (συμπεριλαμβανομένου του κράνους – εναλλακτικά να προβλέπεται επίδομα για αγορά και αντικατάστασή του όσες φορές χρειαστεί). Να απαγορεύεται η κυκλοφορία των διανομέων σε μέρες με κακοκαιρία.

 

Email: [email protected]

Περισσότερα

Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Τρικάλων: Όλοι στην Πανελλαδική Απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10ΠΜ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Συναδέλφισσες...

Σωματείο Εργαζομένων Cosmote – Evalue Ν. Αττικής: Η κατάσταση με τις εργασιακές συνθήκες στο έργο box εδώ και καιρό χειροτερεύει όπως και συνολικά στην...

WORK - LIFE- BALANCE : ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΜΕΝΕΣ σε συνθήκες ξεζουμίσματος και μισθών...