Το  Εργατικό Κέντρο Αγρινίου στηρίζει τους εργαζόμενους στον ΟΤΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Το  Ε.Κ.Α. στηρίζει τους εργαζόμενους στον ΟΤΕ , οι οποίοι αποφάσισαν  24ωρες απεργίες αντιδρώντας  στην πρόθεση  της Διοίκησης  του Οργανισμού  να προχωρήσει  σε απολύσεις  μετά τη λήξη της Σ.Σ.Ε. (30/12)  και να εφαρμόσει  απαράδεκτο  σχέδιο  για απολύσεις ,στην ουσία  κάθε Χριστούγεννα.

Καταγγέλλουμε τα πληρωμένα δημοσιεύματα  και τα ψευδή οικονομικά στοιχεία που δίνουν στους εργαζόμενους.

Είμαστε δίπλα  στον αγώνα τους για  :

  • Υπογραφή μιας ενιαίας Σ.Σ.Ε. στον όμιλο του ΟΤΕ  που θα αξιώνει  προς τα πάνω μισθούς  και δικαιώματα  για όλους τους εργαζόμενους.
  • ΟΧΙ στις απολύσεις
  • ΟΧΙ στις αποσχίσεις
  • ΟΧΙ στην ανασφάλεια

Ο αγώνας αυτός  πρέπει  να αγκαλιστεί από το σύνολο των εργαζομένων  όχι μόνο του ομίλου  αλλά ολόκληρου του κλάδου.

ΤΟ Δ.Σ.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...