Πανελλαδική Ομοσπονδία Εργατοϋπαλλήλων Εμφιαλωμένων Ποτών : Το Σάββατο 30 Νοέμβρη αγωνιζόμαστε για καθολική δημόσια ασφάλιση για όλους.  

Δημοσιεύτηκε στις

Η  Εκτελεστική  Επιτροπή  στην συνεδρίασή  της την Τρίτη 26  Νοέμβρη  2019  αποφάσισε  την  συμμετοχή  της  Ομοσπονδίας  (Π.Ο.Ε.Ε.Π.),  και  καλεί  όλους  τους  εργαζόμενους  του  Κλάδου  να  πάρουν  μέρος  μαζικά στα  κατά  τόπους  συλλαλητήρια  που  διοργανώνονται το  Σάββατο  30 Νοέμβρη 2019 από την  συντονιστική  επιτροπή  αγώνα  των  συνταξιούχων  για  το  ασφαλιστικό,  που  φέρνει  προς  ψήφιση η κυβέρνηση όπου προβλέπονται  και  νέες μειώσεις  στις  συντάξεις  μετατρέποντάς  τες  σε  «φιλοδώρημα».

Όλοι  μαζί  μπορούμε  να  ανατρέψουμε  την  νέα   αντιασφαλιστική  λαίλαπα.  Αγωνιζόμαστε για καθολική δημόσια ασφάλιση για όλους.  

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...