Σωματείο Εργατοτεχνιτών Οικοδόμων Καρλοβάσου : Συμμετέχουμε όλοι στην  Συγκέντρωση – Συναυλία της 27ης Νοέμβρη στις 6 μμ στο αμφιθέατρο της περιφέρειας,

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι οικοδόμοι, Έλληνες και μετανάστες,

Για άλλη μια φορά βλέπουμε το ίδιο έργο. Η σημερινή κυβέρνηση της Ν.Δ. παίρνοντας την σκυτάλη από τον ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει τον ίδιο αντιλαϊκό και άδικο δρόμο στο προσφυγικό – μεταναστευτικό. Με την πολιτική της ΤΑ ΜΟΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που εξυπηρετεί είναι αυτά του ΝΑΤΟ, των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι αποφάσεις της στόχο έχουν ποιος θα ελέγχει τα πετρέλαια, το φυσικό αέριο κλπ άρα να έχουν κέρδη οι μεγάλες επιχειρήσεις κάποιων κρατών, το μεγάλο κεφάλαιο δηλαδή και ας υπάρχουν ανθρώπινα θύματα και ας διαλύονται χώρες ολόκληρες. Μπροστά στα κέρδη των μονοπωλίων δεν λογαριάζουν τίποτα.

Η πολιτική απόφαση που έχει πάρει η κυβέρνηση να υλοποιεί στο έπακρο την συμφωνία Ε.Ε – ΕΛΛΑΔΑΣ – ΤΟΥΡΚΙΑΣ και άλλες συμφωνίες, έχει σαν αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται ανθρώπινα θύματα των πολέμων και της οικονομικής εκμετάλλευσης στα νησιά μας. Έτσι δίνει «τροφή» σε κάποιους να τα βάζουν με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, εκμεταλλευόμενοι τα υπαρκτά προβλήματα που δημιουργούνται από τον εγκλωβισμό. Έτσι ανοίγει το δρόμο για να φουντώνει ο ρατσισμός και ο εθνικισμός, αφήνοντας στο απυρόβλητο τους υπεύθυνους που είναι η κυβέρνηση και οι πολιτικές αποφάσεις της.

 Συνάδελφοι συμμετέχουμε όλοι στην  Συγκέντρωση – Συναυλία της 27ης Νοέμβρη στις 6 μμ στο αμφιθέατρο της περιφέρειας, που διοργανώνει το Εργατικό Κέντρο Σάμου και άλλοι φορείς και σωματεία του νησιού, απαιτώντας ΕΔΩ και ΤΩΡΑ:

* Να πάρει πίσω η κυβέρνηση τις εξαγγελίες για νέα φυλακή 5000+ προσφύγων και μεταναστών

* Να κλείσει τώρα το υπάρχον hotspot και να μην ανοίξει άλλο.

*Άμεσο απεγκλωβισμό προσφύγων και μεταναστών από το νησί και από τη χώρα.

* Κατάργηση της συμφωνίας ΕΕ – Τουρκίας – Ελλάδας

* Αλληλεγγύη στα θύματα των πολέμων και της φτώχειας

* Αποζημίωση στο 100% όσων κατοίκων έχουν υποστεί ζημιές από τις συνθήκες του μακροχρόνιου εγκλωβισμού.

                                                                       Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...