Το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ. πραγματοποιεί, την Τρίτη 24/9/2019, 24ωρη απεργία, στο δίκτυο της Γραμμής 1

Δημοσιεύτηκε στις

Το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ. πραγματοποιεί, την Τρίτη 24/9/2019, 24ωρη απεργία, στο δίκτυο της Γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ) ενάντια σε κάθε προσπάθεια υπονόμευσης των εργασιακών δικαιωμάτων και της λειτουργίας των συνδικάτων.

Διεκδικούμε:

  • Την άμεση απόσυρση των διατάξεων του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου, που αφορούν τα εργασιακά και τη λειτουργία των συνδικάτων.

Αγωνιζόμαστε:

  • Για δημόσιες μεταφορές στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου
  • Για ανάπτυξη με όρθιους τους εργαζόμενους, με αυξήσεις μισθών, με ισχυρές συλλογικές συμβάσεις και συγκροτημένα δικαιώματα.

          Για τη  Διοίκηση

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...