Το Εργατικό Κέντρο Λάρισας θα προχωρήσει σε κατάθεση στεφανιών για το Πολυτεχνείο το Σάββατο 17Νοέμβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, θα καταθέσει στεφάνι για το Πολυτεχνείο, το Σάββατο 17 Νοέμβρη, ώρα 11 το πρωί, στην πλατεία Περιφέρειας (παλιά Νομαρχίας), στον ανδριάντα του Ρήγα Φεραίου.

Μαζί με το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, μπορούν να καταθέσουν και τα σωματεία ή οι μαζικοί φορείς που το επιθυμούν.

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...