Εργατικό Κέντρο Ζακύνθου: Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία

Δημοσιεύτηκε στις

  • ΕΠΑΝΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΟΛΙΜΩΝ ΩΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ.

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρά προβλήματα κυρίως στελέχωσης από καθηγητές της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης αλλά και με τον αποχαρακτηρισμό του Γυμνασίου – Λυκείου Βολιμών ως δυσπρόσιτο.

Συγκεκριμένα το Γυμνάσιο – Λύκειο της ορεινής περιοχής των Βολιμών αποχαρακτηρίστηκε από δυσπρόσιτο με αποτέλεσμα πλέον να μην είναι επιλέξιμο από τους καθηγητές για μοριοδότηση με άμεσο κίνδυνο το κλείσιμό του. Ταυτόχρονα παραμένουν πολλά κενά καθηγητών στα περισσότερα σχολεία της Β’ βάθμιας και φυσικά οι εσωτερικές μετακινήσεις και τα μπαλώματα απλά κουκουλώνουν το πρόβλημα. Επίσης για τους καθηγητές και δασκάλους δεν υπάρχει καμία μέριμνα ούτε για τη διαμονή τους, ούτε για τις μετακινήσεις τους παρά τις όποιες προσπάθειες καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ. και ο Σύλλογος Δασκάλων.

  • Στηρίζουμε τον αγώνα των κατοίκων της ορεινής περιοχής και απαιτούμε τον επαναχαρακτηρισμό του Γυμνασίου – Λυκείου ως δυσπρόσιτο.

  • Ζητάμε την πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμό καθηγητών όλων των ειδικοτήτων σε Β΄ βάθμια και Ειδική Αγωγή.

  • Κάλυψη των κενών σε δασκάλους παράλληλης στήριξης.

  • Στέγαση – σίτιση και δωρεάν μετακίνηση για όλους τους αναπληρωτές στο νησί.

Από τη Διοίκηση

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...