Δελτίο Τύπου Ομοσπονδίας Οικοδόμων για την καταβολή του Δωροσήμου Χριστουγέννων 2017 στους Οικοδόμους.

Δημοσιεύτηκε στις

Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ και το υπουργείο Εργασίας έχουν μεγάλες ευθύνες για τα εκτεταμένα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί σε σχέση με την καταβολή του Δωροσήμου Χριστουγέννων 2017 στους Οικοδόμους.

Παρά τις παρεμβάσεις της Ομοσπονδίας για να δοθεί άμεση λύση στο πρόβλημα μέχρι σήμερα, Παρασκευή 22 Δεκέμβρη, οι υπεύθυνοι των αρμοδίων υπηρεσιών και το υπουργείο «πετούσαν τη μπάλα στην εξέδρα».

Η ευθύνη βαραίνει την Κυβέρνηση, που αφήνει τους Οικοδόμους μέσα στα Χριστούγεννα χωρίς δώρο. Από τη μια μοιράζει ψίχουλα, που προέρχονται από τις περικοπές των συντάξεων, των παροχών, από την άγρια φορολογία και τώρα κρατάει στα Ταμεία της τα δωρόσημα, που έχουν πληρώσει με τις εισφορές τους οι οικοδόμοι.

Απαιτούμε άμεσα, εντός της ημέρας, να δοθεί λύση και να πληρωθεί το Δωρόσημο στους Οικοδόμους.

 

Για τη Διοίκηση

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...