Το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας καταδικάζει και καταγγέλλει την εκ’ νέου οργανωμένη επίθεση ενάντια στους απεργούς στα Market In

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας καταδικάζει  και καταγγέλλει την εκ’  νέου οργανωμένη επίθεση  από μπράβους της εργοδοσίας της επιχείρησης του «Market In”, ενάντια στους απεργούς οι οποίοι διεκδικούν τις θέσεις εργασίας και τα δεδουλευμένα τους.

Καταδικάζει και καταγγέλλει  την  αντεργατική – αντιλαϊκή  πολιτική της κυβέρνησης. Είναι αυτή η πολιτική που οπλίζει με την  βοήθεια των φασιστοειδών  το χέρι των εργοδοτών, ενάντια στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, όπως το δικαίωμα στην απεργία  που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει βάλει στο στόχαστρο ικανοποιώντας τις απαιτήσεις του κεφαλαίου.

Καλούμε τους εργαζόμενους να συσπειρωθούν στα ταξικά Σωματεία  και να οργανώσουν την πάλη τους ενάντια σ’ αυτήν την πολιτική ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ – ΕΕ.

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ,

ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ Η ΠΑΛΗ ΘΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΕΙ!!!!

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...