Απεργιακή συγκέντρωση έξω από τα γραφεία των ξενοδόχων πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό – Τουρισμό με σύνθημα «Ο κόσμος των κερδών τους συγκρούεται με τον κόσμο των αναγκών μας».
Η απεργία έβαλε στο επίκεντρο τις διεκδικήσεις των εργαζομένων για Κλαδική και Τοπικές Συλλογικές Συμβάσεις με πραγματικές αυξήσεις, 5ήμερο – 7ωρο – 35ωρο με δύο μέρες ρεπό, κατάργηση των συμβάσεων ομηρίας, κατάργηση των εργολάβων – δουλεμπόρων, προσλήψεις προσωπικού με πλήρη απασχόληση αορίστου χρόνου και ταμείο ανεργίας για όλο το διάστημα της ανεργίας, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Παράλληλα απαιτούν μέτρα υγείας και ασφάλειας μέσα στους χώρους δουλειάς,
Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους φωτογραφίες και βίντεο.
ΦΩΤΟ
ΒΙΝΤΕΟ
Γιώργος Στεφανάκης, πρόεδρος Συνδικάτου Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων
Ο Γιώργος Στεφανάκης για την απεργία σε Επισιτισμό – Τουρισμό
Απεργιακή κινητοποίηση στα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων
