Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο Πανεργατικό Κέντρο Έδεσσας — Αλμωπίας, ενάντια στον απαράδεκτο αποκλεισμό του σωματείου μας από τη δύναμή του.

Η κινητοποίηση περιλάμβανε εξορμήσεις σε χώρους δουλειάς, ενημέρωση εργαζομένων, αφισοκόλληση, συνθήματα και διανομή ανακοινώσεων. Αντιπροσωπεία του ΣΕΙΤΠΕ επέδωσε επίσης καταγγελία στη διοίκηση του Πανεργατικού Κέντρου, απαιτώντας εξηγήσεις για μια απόφαση που στρέφεται ενάντια στο δικαίωμα των εργαζομένων να οργανώνονται ελεύθερα στα σωματεία της επιλογής τους.

Η διοίκηση του Πανεργατικού Κέντρου είναι υπόλογη γιατί, αντί να ενισχύει την οργάνωση των εργαζομένων και τη δημιουργία ζωντανών, αγωνιστικών σωματείων, επιλέγει τον αποκλεισμό τους. Παράλληλα, προχώρησε σε απειλές για μηνύσεις κατά του σωματείου μας σχετικά με τη διαδικασία ίδρυσής του, επιβεβαιώνοντας μια απαράδεκτη και αντισυνδικαλιστική στάση.

Ιδιαίτερα προκλητικό είναι ότι πρόσωπα που εμφανίζονται ως υπερασπιστές του συνδικαλιστικού κινήματος επιχειρούν να αποκλείσουν ένα ενεργό σωματείο εργαζομένων. Οσοι επικαλούνται τον συνδικαλισμό οφείλουν πρώτα να σέβονται το δικαίωμα των εργαζομένων να οργανώνονται ελεύθερα.

Αποκρουστική είναι η εικόνα μιας διοίκησης στην οποία κυριαρχούν συνταξιούχοι, οι οποίοι καμώνονται τους συνδικαλιστές και εμφανίζονται ως εκπρόσωποι των εργαζομένων, ενώ την ίδια στιγμή αποκλείουν ένα ζωντανό σωματείο του ιδιωτικού τομέα από τις συλλογικές διαδικασίες. Αντί να στηρίζουν την οργάνωση των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, επιλέγουν να βάζουν εμπόδια σε όσους αγωνίζονται και διεκδικούν.

Το Πανεργατικό Κέντρο, αντί να απολογηθεί για τον αποκλεισμό ενός εργατικού σωματείου, επιλέγει να στοχοποιεί εργαζομένους που οργανώνονται και αγωνίζονται. Οι εργαζόμενοι μπορούν να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα για το ποια σωματεία ενοχλούν τη σημερινή διοίκησή του.

Το ΣΕΙΤΠΕ δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να κάνει ούτε βήμα πίσω, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για την οργάνωση των εργαζομένων, την ενίσχυση της συλλογικής δράσης και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας.

Κανένα εμπόδιο στην οργάνωση των εργαζομένων.

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για την απαγόρευση εισόδου συνδικαλιστών στην Παλαιστίνη

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του...

Σωματείο Καθαριστριών – Καθαριστών Δημοσίων Σχολείων Αθήνας: Δυναμική παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο Διονύσου

Παρέμβαση πραγματοποίησε το Σωματείο μας, χθες,  στο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου  Διονύσου, θέτοντας το ζήτημα...