Συνάδελφοι-σες
Σας ενημερώνουμε ότι έπειτα από μαζική συμμετοχή και διεξοδική συζήτηση το Σώμα της Γενικής Συνέλευσης του Σωματείου μας, αποφάσισε την κήρυξη Απεργίας την ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026.
Ως απάντηση στην αδιαλλαξία της εργοδοσίας και στην κοροϊδία που συνεχίζεται στις διαπραγματεύσεις για την Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Η απάντηση των εργαζομένων είναι ο συλλογικός αγώνας, η ενότητα και η οργάνωση στο σωματείο μας.
Η απεργία της Πέμπτης 25 ΙΟΥΝΗ 2026 είναι μήνυμα ότι δεν κάνουμε πίσω από το δικαίωμά μας σε αξιοπρεπείς μισθούς και δουλειά με δικαιώματα.
Απαιτούμε:
- Υπογραφή Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με: αυξήσεις 10% στους μισθούς .
- Κατώτερος επιχειρησιακός μισθός 1050 ευρώ.
- Κατώτερο επιχειρησιακό ημερομίσθιο 42 ευρώ.
- Κατάργηση της εργολαβίας μέσω της Adecco και άλλων “δουλεμπορικών” Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που εργάζονται μέσω εργολάβων.
- Παροχή παγωμένων τριετιών
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού – Όχι άλλες εξαντλητικές βάρδιες.
- Βελτίωση παροχών (bonus, επιδόματα, λίτρα βενζίνης κλπ)
- Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας και προφύλαξης των εργαζομένων.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους:
Κανείς στη δουλειά την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026!
Όλοι στην απεργία!
Όλοι στην περιφρούρηση της απεργίας στην πύλη του εργοστασίου από νωρίς το πρωί!
Η δύναμή μας είναι η ενότητα και η αλληλεγγύη!
Κανείς μόνος του απέναντι στην εργοδοσία!
Όλοι μαζί μπορούμε να επιβάλλουμε το δίκιο μας!
Η απεργία ξεκινάει στις 06:00π.μ 25/6/2026 και λήγει στις 06:00πμ 26/6/2026.
