Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας: Ενημέρωση για απεργία σε εργολαβικούς στα ΕΛΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Απο το Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας Κ. Μακεδονίας, συνεχίζεται και σήμερα η 48ωρη απεργία των εργαζομένων στην εργολαβικά εταιρία ΔΕΔΑΣ στα ΕΛΠΕ Θεσσαλονίκης που διεκδικούν την υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις με μεγάλη επιτυχία.

Μετά την απεργιακή συγκέντρωση στην πύλη των ΕΛΠΕ, οι εργαζόμενοι πήγαν στις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ 3 διεκδικώντας την προβολή του αγώνα και των διεκδικήσεων  τους από τη δημόσια τηλεόραση.

Στη συνέχεια πραγματοποίησαν κινητοποίηση στο Υπουργείο όπου παρέδωσαν και υπόμνημα στη Διευθύντρια του Πολιτικού Γραφείου του Υπουργού.

Επισημαίνεται ότι μετά την απεργιακή συγκέντρωση που έγινε την Τρίτη 24/2, πραγματοποιήθηκε συνέλευση στην πύλη του εργοστασίου, όπου οι απεργοί αποφάσισαν να προχωρήσουν σε νέα 48ωρη απεργία την Πέμπτη και την Παρασκευή και τη συμμετοχή του Σωματείου στην απεργιακή συγκέντρωση το Σάββατο, στα τρία χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών.

Αύριο, Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί εκ νέου απεργιακή συγκέντρωση στη πύλη των ΕΛΠΕ στις 06:00 

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...