Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας: Προσλήψεις μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού

Δημοσιεύτηκε στις

ΠΛΩΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ

Παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες εργαζομένων, Συλλόγου και Ομοσπονδίας συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της Πλωτής Γέφυρας της Λευκάδας (Αγία Μαύρα) και η εντατικοποίηση της εργασίας των λιγοστών εργαζομένων, εξαιτίας της τραγικής υποστελέχωσης της αρμόδιας υπηρεσίας, της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Λευκάδας.

Εδώ και δύο χρόνια γίνονται παρεμβάσεις, κατατίθενται υπομνήματα, χωρίς όμως να έχει γίνει ούτε μία πρόσληψη υπαλλήλου με την αναγκαία ειδικότητα, ούτε καν συμβασιούχου.

Είναι σαφές ότι οι 4 εναπομείναντες χειριστές (ένας από αυτούς οδεύει σε συνταξιοδότηση) και ο 1 βοηθός – πορθμέας είναι αδύνατο να καλύπτουν τη λειτουργία για όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας και για τις 365 μέρες το χρόνο, εξασφαλίζοντας την ασφαλή της λειτουργία και διέλευση σκαφών και οχημάτων.

Υπάρχει κάποιος που δεν καταλαβαίνει ότι κανείς εργαζόμενος δεν μπορεί να δουλεύει συνέχεια…;

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να στερεί από τους εναπομείναντες εργαζόμενους, το δικαίωμα στην ανάπαυση, στην άδεια ή την ασθένεια;

Και επειδή είμαστε λίγες μόνο μέρες μετά την ψήφιση του αντεργατικού εκτρώματος του 13ωρου και της ευελιξίας, επειδή βαρεθήκαμε να ακούμε από τα κυβερνητικά χείλη για το «δικαίωμα επιλογής» του εργαζόμενου, καλούμε:

• Τους εργαζόμενους στη Γέφυρα να σταματήσουν να αποδέχονται να τους τσαλαπατάνε το «φιλότιμο», να αποδέχονται να δουλεύουν πάνω από το νόμιμο ημερήσιο και εβδομαδιαίο πενθήμερο ωράριό τους.

• Την Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Λευκάδας να εκδίδει πρόγραμμα τόσων βαρδιών, όσων επαρκεί να καλύψει το εναπομείναν προσωπικό, εργαζόμενο το νόμιμο ημερήσιο και εβδομαδιαίο ωράριο.

Η ευθύνη για την πλήρη κάλυψη και ασφαλή λειτουργία της Γέφυρας ανήκει στην Περιφερειακή Αρχή Ιονίων Νήσων και το υπουργείο Εσωτερικών.

Αυτοί ως αρμόδιοι φορείς, οφείλουν να πάρουν μέτρα, ώστε για να καλυφθούν όλες οι βάρδιες με όλο το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής, ομαλή, εύρυθμη λειτουργία, ο επαρκής έλεγχος και η αναγκαία συντήρησή της, σημειώνοντας ότι απαιτούνται τουλάχιστον 2 (δύο) άτομα ανά βάρδια (ή 2 χειριστές κλάδου ΤΕ Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού ή τουλάχιστον 1 χειριστής και 1 βοηθός, κλάδου ΔΕ πορθμέων) εκ των οποίων ο χειριστής να εκτελεί κινήσεις στο Θάλαμο Ελέγχου Μηχανής και ο βοηθός να ρυθμίζει την κυκλοφορία οχημάτων και πλωτών μέσων και να ασφαλίζει τους καταπέλτες της Π/Γ.

Η λύση είναι μία: Προσλήψεις μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, αλλά με fast track διαδικασίες.

Περισσότερα

Συνδικάτο Φαρμάκου Αττικής: Διεκδικούμε το σπίτι να μείνει στην οικογένεια. Κάτω τα χέρια από τα σπίτια του λαού

ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ  ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ...

Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πρέβεζας: Πτώση σοβάδων σε Σχολείο της Πρέβεζας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Κατά τη διάρκεια της νύχτας 23ης-24ης Οκτωβρίου σε μεγάλο τμήμα του  διαδρόμου (2χ2μ.)...

Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων: Πανελλαδική σύσκεψη 2 Νοέμβρη

Πανελλαδική σύσκεψη φορέων, συλλόγων, επιτροπών αγώνα και  συνδικαλιστών του αναπηρικού και γονεϊκού κινήματος των ΑμεΑ...