Σωματείο Καθαριστών – Καθαριστριών Σχολείων Αθήνας: Κάλεσμα στην κινητοποίηση αλληλεγγύης στο λιμάνι του Πειραιά

Δημοσιεύτηκε στις

Εμείς, οι εργαζόμενοι στη σχολική καθαριότητα της Αθήνας, υψώνουμε τη φωνή μας ενάντια στη γενοκτονία που διαπράττει το κράτος – δολοφόνος του Ισραήλ σε βάρος του παλαιστινιακού λαού. Δεν ανεχόμαστε να βλέπουμε τα παιδιά της Γάζας να πεθαίνουν από τον λιμό και τις βόμβες, ενώ την ίδια στιγμή Ισραηλινοί στρατιώτες κάνουν «διακοπές» στα ελληνικά νησιά, περνώντας από το λιμάνι μας σαν να μη συμβαίνει τίποτα.

Καταγγέλλουμε την ελληνική κυβέρνηση, που στηρίζει και συνεργάζεται σε όλα τα επίπεδα με το κράτος – δολοφόνο, προσφέροντας διευκολύνσεις σε στρατιωτικά σχέδια, φιλοξενώντας τα κρουαζιερόπλοιά τους και επιχειρώντας να ξεπλύνει τα εγκλήματά τους.

Δηλώνουμε καθαρά:

  • Καμία συνεργασία, καμία διευκόλυνση, καμία ανοχή στο Ισραήλ.
  • Να φύγει άμεσα το κρουαζιερόπλοιο των Ισραηλινών στρατιωτών – είναι ανεπιθύμητο στα λιμάνια μας!
  • Λευτεριά στην Παλαιστίνη – αναγνώριση του παλαιστινιακού κράτους στα σύνορα του 1967 με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

Στεκόμαστε δίπλα στους εργαζόμενους, τα σωματεία και τους φορείς που κινητοποιούνται σε όλη τη χώρα.
Ο αγώνας του παλαιστινιακού λαού είναι και δικός μας αγώνας – ενάντια στον πόλεμο, στην κατοχή, στην εκμετάλλευση και στην καταπίεση.

Όλες και όλοι στον δρόμο της αλληλεγγύης!

Πέμπτη 14 Αυγούστου, στις 7:00 π.μ., στο λιμάνι του Πειραιά Πύλη Ε12 (Λιοντάρι)!

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Αττικής: Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση  

Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση   Αυξήσεις στους...

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...