Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Νίκαιας: Οι συνάδελφοι στο “Allou!” δεν είναι μόνοι τους

Δημοσιεύτηκε στις

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Νίκαιας καταγγέλλει τις απολύσεις 7 εργαζομένων από την επιχείρηση Allou Fυn Park 4 εκ των οποίων ανήκουν στην προσωρινή διοίκηση του νεοσύστατου σωματείου. Η επιχείρηση αντιλαμβανόμενη τη δυναμική του σωματείου στον χώρο προσπαθεί να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, που κόντρα στις απειλές τους προχώρησαν στη σύσταση σωματείου για να αντιμετωπίσουν τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον χώρο.

Στους εργαζόμενους χρωστάνε μισθούς από 2 έως και 5 μήνες. Τους κόβουν μεροκάματα όταν ο καιρός δεν είναι καλός, όταν αποφασίζουν να κλείσουν το πάρκο διότι δεν θα έχει κόσμο, ενώ παράλληλα καλούνται να δουλεύουν υπερωρίες και διπλοβάρδιες όταν η δουλειά ανεβαίνει. Τους προειδοποιούμε, η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία! Οι συνάδελφοι στο “Allou!” δεν είναι μόνοι τους. 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...