Τιμήθηκε αγωνιστικά η 1η Μάη στην Απεργιακή Συγκέντρωση του Σωματείου Εργατοτεχνιτών Οικοδόμων Επαρχίας Ελασσόνας

Δημοσιεύτηκε στις

Δυναμική και με παλμό ήταν η Πρωτομαγιάτικη Απεργιακή συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στην Ελασσόνα μετά από κάλεσμα του Σωματείου Εργατοτεχνιτών Οικοδόμων Επαρχίας Ελασσόνας και του Σωματείου Συνταξιούχων ΙΚΑ Ελασσόνας.

Στην πλατεία απέναντι από το ταχυδρομείο βρέθηκαν εργαζόμενοι διαφόρων κλάδων,αγρότες και κτηνοτρόφοι,αυτοαπασχολούμενοι και συνταξιούχοι τιμώντας αγωνιστικά την μέρα της εργατικής τάξης στέλνοντας ταυτόχρονα μήνυμα συνέχισης του αγώνα ενάντια στο σύστημα της εκμετάλευσης, της φτώχειας και των πολέμων.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος του Σωματείου Συνταξιούχων ΙΚΑ Ελασσόνας, Θόδωρης Συμεωνίδης και ο Βασίλής Καραναστάσης μέλος του Δ.Σ του Αγροτοκτηνοτρφικού Συλλόγου Ολύμπου ενώ την κεντρική ομιλία πραγματοποίησε ο Παναγιώτης Νούσιας εκ μέρους του νέου Δ.Σ του Σωματείου Εργατοτεχνιτών Οικοδόμων Επαρχίας Ελασσόνας.

Ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης, που κατέληξε στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης όπου κατατέθηκαν στεφάνια.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...