Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΛΤΑ – Στάση εργασίας την Τρίτη 15 Απριλίου

Δημοσιεύτηκε στις

 ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 15/04/25 ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΚΑΘΕ ΒΑΡΔΙΑΣ

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι

Ύστερα από συνεδρίαση του ΔΣ και σε συνέχεια των αποφάσεων της έκτακτης γενικής Συνέλευσης προκηρύσσουμε 3ωρες στάσεις εργασίας αύριο Τρίτη 15/04 σε όλες τις βάρδιες:

Πρωινή βάρδια Τρίτης 12:00 έως 15:00.

Απογευματινή βάρδια Τρίτης 20:00 έως 23:00.

Νυχτερινή βάρδια Τρίτης 04:00 έως 07:00.

Απαιτούμε άμεσα συνάντηση με την εργοδοσία και να μας δώσει απαντήσεις συγκεκριμένες σε όλα τα ζητήματα υγιεινής και ασφάλειας που έχουμε θέσει.

 Δεν ανεχόμαστε άλλο η ενδιάμεση στάση πριν γυρίσουμε σπίτι μας να είναι το νοσοκομείο. Η ύπαρξη ασθενοφόρου στο χώρο εργασίας, η ύπαρξη νοσηλευτικού προσωπικού και ιατρού εργασίας σε όλες τις βάρδιες προκύπτει καθημερινά.

ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΤΟΣ

Δίνουμε απάντηση στην αδιάλλακτη στάση της εργοδοσίας και κλιμακώνουμε τον αγώνα μας. Συμμετέχουμε όλοι και όλες στην κινητοποίηση!

Απαιτούμε να παρθούν άμεσα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στο εργοστάσιο. Η ζωή μας και η σωματική μας ακεραιότητα δεν μπαίνει στο ζύγι κόστους-οφέλους. Κανείς δε μπορεί να παίζει τη ζωή μας κορώνα-γράμματα.

Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ  Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργατ/λων Τηλεπικοινωνιών – Πληροφορικής Αττικής: Όλοι 24 Ιούνη στην κινητοποίηση έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ

Όλες και όλοι την Τετάρτη 24/06 στην κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από τα γραφεία...

Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφ. Αττικής: Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα

Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα από το...

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...