Σωματείο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Θεσπρωτίας: 12 Απρίλη όλοι στη γενική συνέλευση

Δημοσιεύτηκε στις

Σε τακτική γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την 12η Απριλίου 2025 ημέρα Σάββατο και ώρα 08.00 μ.μ. στην Ηγουμενίτσα στην αίθουσα του Εργατικού κέντρου Θεσπρωτίας με τα παρακάτω θέματα:

  1.  Λογοδοσία πεπραγμένων της απερχόμενης Διοίκησης.
  2. Ανάγνωση έκθεσης Ελεγκτικής Επιτροπής για τον οικονομικό απολογισμό του Συλλόγου.
  3. Αρχαιρεσίες για την ανάδειξη εφορευτικής επιτροπής.
  4. Ορισμός ημερομηνίας αρχαιρεσιών για την εκλογή των Συλλογικών Οργάνων του Συνδικάτου (Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής) και εκλογή αντιπροσώπων για τις δευτεροβάθμιες οργανώσεις.

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...

Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη στις επιχειρήσεις της ΒΙ.ΠΕ Πατρών

24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...