ΣΕΠΕ Κορυδαλλού – Αγ. Βαρβάρας: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των εργαζομένων στη Teleperformance

Δημοσιεύτηκε στις

Στηρίζουμε και εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των εργαζομένων της Teleperformance.

Στηρίζουμε τους εργαζόμενους που έφτιαξαν δικό τους σωματείο, το μαζικοποίησαν και μέσα από τις συλλογικές τους διαδικασίες διεκδικούν συλλογικές συμβάσεις με αυξήσεις.

Στηρίζουμε τους εργαζόμενους που παλεύουν για να γυρίσουν πίσω οι εργαζόμενοι που η εργοδοσία απέλυσε για να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους να σταματήσουν να διεκδικούν, να οργανώνουν τον αγώνα τους.

Η εργοδοσία στηριγμένη στους νόμους που ψήφισαν όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή της Ν.Δ. (Νόμος Χατζηδάκη) απέλυσε τον αντιπρόεδρο, τον ταμία, τον πρόεδρο της ελεγκτικής επιτροπής, τον πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής, επίσης τον πρόεδρο, τον ταμία και την εφορευτική επιτροπή του παραρτήματος του ΣΕΤΕΠ (Σωματείο Εργαζομένων στην Teleperformance) στα Χανιά, τον πρόεδρο του παραρτήματος στη Θεσσαλονίκη αλλά και άλλους εργαζόμενους.

Στην Teleperformance ανήκουν τα βραβεία της σκληρής εργοδοσίας που απολύει, που εντείνει την εκμετάλλευση, που στρέφεται ενάντια στη συλλογική οργάνωση των εργαζομένων, ενάντια στο σωματείο, που τρομοκρατεί, που αυτό που την ενδιαφέρει είναι τα κέρδη της που είναι τεράστια.

Η αλληλεγγύη πρέπει να δυναμώσει. Να πάρει απάντηση η εργοδοσία, να νοιώσει την πίεση εκατοντάδων σωματείων που απαιτούν:

  • Να παρθούν πίσω τώρα οι απολύσεις.
  • Κάτω τα χέρια από τους συναδέλφους και το Σωματείο τους.
  • Να υπογραφεί τώρα στην επιχείρηση Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Αττικής: Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση  

Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση   Αυξήσεις στους...

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...