Σωματείο Εργαζομένων NEXI (πρ. FIRST DATA): Οι εργαζόμενοι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας

Δημοσιεύτηκε στις

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Εκ μέρους του ΔΣ ευχόμαστε Καλές Γιορτές, με υγεία και δύναμη !

Χαιρετίζουμε όλους τους συναδέλφους που έδωσαν τον αγώνα της στάσης εργασίας και της απεργίας στις 23 Δεκέμβρη, με μεγάλη επιτυχία! Δώσαμε ένα ηχηρό μήνυμα στην διοίκηση ότι θα παλέψουμε μέχρι τέλους για την ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματός μας που είναι η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης μέσα από την οποία θα δουν αύξηση όλοι οι εργαζόμενοι ! Κόντρα σε παραπληροφόρηση, ψέματα και απειλές, δείξαμε την δύναμη του οργανωμένου αγώνα !

Καλούμε, ξανά, την διοίκηση, να επανέλθει με μια πρόταση ικανοποιητική και προειδοποιούμε  ότι δεν θα σταματήσουμε μέχρις ότου ικανοποιηθεί το βασικό μας αίτημα!

Οι εργαζόμενοι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας, έχουμε την δύναμη να επιβάλουμε τα αιτήματά μας !

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συσπειρωθούν ακόμη περισσότερο στο Σωματείο, να γίνουν μέλη του, να δώσουμε μαζί αυτή την μάχη ! Μπορούμε να τα καταφέρουμε !

ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ !

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...