Από την επόμενη ημέρα της απόφασης για 48ωρη Πανελλαδική Προειδοποιητική Απεργία, στις 22 και 23 Οκτώβρη, με προοπτική κλιμάκωσης, στα Ακτοπλοϊκά και Μεσογειακά – Τουριστικά πλοία, το προεδρείο και μέλη του Δ.Σ., της ΠΕΜΕΝ, πραγματοποιούν καθημερινά συσκέψεις στα πλοία της Ακτοπλοΐας, οργανώνοντας την απεργία με τους ναυτεργάτες των πλοίων.
Παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά στα πλοία: ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, BLUE STAR CHIOS, BLUE STAR 1, BLUE STAR 2, ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ, ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ, THUNDER, SPEEDRUNNER 2 JET, WORLDCHAMPION JET.
Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να γίνει πράξη το αδιαπραγμάτευτο αίτημα μας για 12% αύξηση στις ΣΣΕ για το 2025, κόντρα στην εξευτελιστική αντιπρόταση του ΣΕΕΝ για 3%.
Η θετική ανταπόκριση από τους ναυτεργάτες, δίνει το στίγμα για το συντονισμό των δυνάμεων μας, μέσα στα καράβια και τη συμμετοχή όλων για την επιτυχία της απεργίας.
Η απαίτηση των ναυτεργατών είναι να μην κάνουμε ούτε βήμα πίσω, από τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας, όπως αυτά αποτυπώνονται στο διεκδικητικό μας πλαίσιο και αυτό θα κάνουμε στις 22 και 23 του Οκτώβρη.
Στις παρεμβάσεις μας αναδεικνύουμε και το αίτημα για την κατάργηση του καταστροφικού νόμου 4150/13 που καταλύει το βασικό δικαίωμα, αυτό της εργασίας και επιφέρει χτύπημα σε εκατοντάδες συνάδελφους μας στις Γενικές Υπηρεσίες, που από την 1η Νοέμβρη θα βρεθούν στην ανεργία.
Αποτελεί πεδίο σκληρής αντιπαράθεσης με τους εφοπλιστές που θέλουν εργαζομένους, σε συνθήκες ομηρίας, για 5-6 μήνες το χρόνο, μετατρέποντας το επάγγελμα σε εποχιακό, κατά παραγγελία των εφοπλιστικών εταιρειών.
Τα πληρώματα υποδέχονται με ενθουσιασμό την πληροφορία ότι συντονίζουμε τη δράση μας με τα σωματεία της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης και την COSCO, με την προοπτική να βρεθεί σε απεργιακό κλοιό, όλη η ακτογραμμή του Πειραιά, στις 23 Οκτώβρη.
Σε μαχητικό και αισιόδοξο κλίμα για τον απεργιακό αγώνα, οι ναυτεργάτες δίνουν το μήνυμα, όλοι σαν γροθιά, δεν κάνουμε καμία υποχώρηση από τη μάχη, για την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.