Σωματείο Εργαζ. στην Vodafone – 360 Connect και λθ: Πρόγραμμα δράσης για το επόμενο διάστημα

Δημοσιεύτηκε στις

Συνεδρίασε στις 11/9 το ΔΣ του Σωματείου μαζί με τις Σωματειακες Επιτροπές σε Χαλάνδρι και Ρέντη.

Μέσα από πλούσια συζήτηση απ όλα τα τμήματα της εταιρείας αναδείχτηκε η ανάγκη να φουντώσει ο αγώνας μας για όλα τα ζητήματα της ζωής των συναδέλφων και των οικογενειών τους.

Αποφασίσαμε το εξής πρόγραμμα δράσης :

🟥16 Σεπτέμβρη περιοδεία στο Χαλάνδρι

🟥Αίτημα για συνάντηση με την Διοίκηση με βάση τις δεσμεύσεις της στα αιτήματα Υγείας και Ασφάλειας που είχαμε θέσει

🟥30 Σεπτέμβρη συμμετοχή στην μεγάλη σύσκεψη Συνδικάτων Αττικής, με βάση τα παραπάνω για την καλύτερη οργάνωση του αγώνα

🟥17 Οκτώβρη, 18:30, εκδήλωση του Σωματείου για τις ΣΣΕ και την Υγεία και την Ασφάλεια με link ώστε να το παρακολουθήσουν και οι συνάδελφοι από την επαρχία

🟥30 Οκτώβρη ΓΣ Σωματείου για Σχέδιο ΣΣΕ και πρόταση για εγγραφή στην ΟΙΥΕ και εκλογή αντιπροσώπων μέσα στον Νοέμβρη.

🟥9-10 Νοέμβρη Πανελλαδική Σύσκεψη του ΠΑΜΕ

🟥Μέσα προς τέλη Νοέμβρη πάρτι του Σωματείου

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...