ΕΛΜΕ Πειραιά: Για την “επιμορφωτική” τηλεδιάσκεψη του ΥΠΑΙΘ

Δημοσιεύτηκε στις

ΓΙΑ ΤΗΝ “ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ” ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ  ΣΤΙΣ 22/11 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ

Το ΥΠΑΙΘ με το ΙΕΠ καλεί «συντονιστές», «ενδοσχολικούς μέντορες» και «υπεύθυνους εκπαιδευτικών ομίλων» στις 22/11 σε «επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη». Πρόκειται στην πραγματικότητα για μια… συμμορφωτική τηλεδιάσκεψη, για ένα ακόμα βήμα κυβερνητικής αντιδραστικής αντιεκπαιδευτικής προπαγάνδας, τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και δημιουργία κλίματος ότι «η αξιολόγηση έχει περάσει».

Τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Ο κλάδος συνεχίζει να μην συναινεί και να αντιστέκεται. Δεν θα τους γίνει η χάρη! Η ταξική κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, το κλίμα διάσπασης και κανιβαλισμού μέσα στους Συλλόγους δεν θα περάσουν.

Θυμίζουμε ότι η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει κηρύξει ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από όλες τις διαδικασίες που αφορούν μέντορες – ενδοσχολικούς συντονιστές, δηλαδή ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022).

  • Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που έχουν οριστεί μέντορες ή ενδοσχολικοί συντονιστές να μην συμμετέχουν στην «επιμορφωτική» – συμμορφωτική τηλεδιάσκεψη των ΥΠΑΙΘ-ΙΕΠ.
  • Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από όλες τις διαδικασίες που αφορούν μέντορες – ενδοσχολικούς συντονιστές, η οποία έχει κηρυχτεί από την ΕΛΜΕ.

Η αξιολόγηση δεν θα περάσει – θα ανατραπεί!

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Να μην περάσει το νέο αντεργατικό τερατούργημα για το 13ωρο

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΕΥΟΙΜΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 13ΩΡΟ...

Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών: 6 Σεπτέμβρη Όλοι στο συλλαλητήριο στη ΔΕΘ

ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στο συλλαλητήριο στη ΔΕΘ Σάββατο 6 Σεπτέμβρη, 17:30, Πλατεία ΧΑΝΘ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ για τις...

Ενιαίος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ Αττικής: Καταγγελία για άρνηση εγγραφής μαθητών στα ειδικά σχολεία

Το αφήγημα της κυβέρνησης «ότι όλα βαίνουν καλώς» στην δημόσια εκπαίδευση και ειδικά στην...