Τοπική Διοικούσα Επιτροπή Παραρτήμ. Δυτ. Αττικής Συλλόγου Υπαλλ. Περιφέρειας Αττικής: Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους στα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Δημοσιεύτηκε στις

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Το αίτημα για μόνιμη και σταθερή δουλειά και ο αγώνας ενάντια στις απολύσεις, εκφράζει όλους τους εργαζομένους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Στηρίζουμε την κινητοποίηση του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου Ν. Αττικής και των εργαζομένων στα   ναυπηγεία Ελευσίνας που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 31/08/2002 στις 4μ.μ. έξω από τη Βουλή, με  συγκέντρωση διαμαρτυρίας:                                         

ενάντια στο νομοσχέδιο έκτρωμα, που διαμόρφωσε η κυβέρνηση της Ν.Δ. στα μέτρα του επενδυτή της ΟΝΕΧ,  όπου με προκλητικό τρόπο θεσμοθετεί ειδικό εργασιακό καθεστώς, μετατρέποντας το Ναυπηγείο σε ειδική οικονομική ζώνη,

ενάντια στο διαχρονικό έγκλημα που συντελείται σε βάρος των εκατοντάδων εργαζομένων στα ναυπηγεία Ελευσίνας, αρνούμενη να διασφαλίσει τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας ενώ προβλέπει γενικευμένο καθεστώς εργολαβικής εργασίας και ατομικών συμβάσεων με πετσοκομμένα μεροκάματα  

ενάντια στο αόριστο χρονοδιάγραμμα για την αποπληρωμή των δεδουλευμένων και των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων                                                                                                                                    

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...