Το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας καταγγέλει την δημοτική αρχή Λάρισας, για την αποκαθήλωση των πανώ του ΠΑΜΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας, καταγγέλει την δημοτική αρχή Λάρισας, για την αποκαθήλωση των πανώ του ΠΑΜΕ που τοποθέτησε το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, σε ορισμένα σημεία της πόλης, τα οποία ενημέρωναν για την μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση συνδικάτων από τα Βαλκάνια, που θα γίνει το Σάββατο 24 Ιούνη, στην Θεσσαλονίκη.

Αυτή η πρακτική ενάντια στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, δεν είναι για πρώτη φορά, αλλά και στην πανεργατική απεργία στις 17 Μάη, η ίδια αντιμετώπιση υπήρξε από την πλευρά της δημοτικής αρχής.

Το ΕΚΝΛ, δεν πρόκειται να σταματήσει να προβάλει τις δράσεις του προς τους εργαζόμενους, με τα λίγα μέσα και τα οικονομικά που διαθέτει, όσο και αν προσπαθεί να το παρεμποδίσει η δημοτική αρχή.

 

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...