Το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας καταγγέλει την δημοτική αρχή Λάρισας, για την αποκαθήλωση των πανώ του ΠΑΜΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας, καταγγέλει την δημοτική αρχή Λάρισας, για την αποκαθήλωση των πανώ του ΠΑΜΕ που τοποθέτησε το Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, σε ορισμένα σημεία της πόλης, τα οποία ενημέρωναν για την μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση συνδικάτων από τα Βαλκάνια, που θα γίνει το Σάββατο 24 Ιούνη, στην Θεσσαλονίκη.

Αυτή η πρακτική ενάντια στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λάρισας, δεν είναι για πρώτη φορά, αλλά και στην πανεργατική απεργία στις 17 Μάη, η ίδια αντιμετώπιση υπήρξε από την πλευρά της δημοτικής αρχής.

Το ΕΚΝΛ, δεν πρόκειται να σταματήσει να προβάλει τις δράσεις του προς τους εργαζόμενους, με τα λίγα μέσα και τα οικονομικά που διαθέτει, όσο και αν προσπαθεί να το παρεμποδίσει η δημοτική αρχή.

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...