Σύλλογος Υπαλλήλων Δήμου Πατρέων: Στάση Εργασίας Την Τετάρτη 20 Ιούλη

Δημοσιεύτηκε στις

Εργαζόμενοι στο Δήμο Πατρέων,

Η κυβέρνηση σέρνει στα δικαστήρια και πάλι τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κ. Πελετίδη επειδή αρνήθηκε να παραδώσει στοιχεία που θα οδηγούσαν σε απολύσεις συναδέλφους μας.

Με αποφασιστικότητα να απαντήσουμε όλοι στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς  που συνεχίζοντας την πολιτική όλων των προηγουμένων κυβερνήσεων υλοποιεί την πολιτική των μνημονίων και  ανατροπών σε βάρος των εργαζομένων με την στήριξη της ΕΕ για λογαριασμό των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων που βλέπουν στην Τοπική Διοίκηση μεγάλα φιλέτα κερδοφορίας με εργαζόμενους σκλάβους.

H αυταρχικός κατήφορος είναι προϊόν   και συνέπεια της αντιλαϊκής πολιτικής. Με τον οργανωμένο αγώνα μας μπορούμε να τους σταματήσουμε.

Είμαστε στο πλευρό του αγωνιστή δημάρχου και καλούμε σε συγκέντρωση και πορεία  στο δικαστικό μέγαρο απαιτώντας.

Να σταματήσει τώρα η δίωξη του αγωνιστή δήμαρχου.

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΙΟΥΛΗ, ΑΠΟ 8π.μ. ΕΩΣ 12:00

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...