ΜΑΣ:Όλοι – όλες στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ την Κυριακή σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας ενάντια στη νέα αντιασφαλιστική επέλαση!

Δημοσιεύτηκε στις

Όλοι – όλες στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ την Κυριακή σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας ενάντια στη νέα αντιασφαλιστική επέλαση!

Στην Αθήνα στις 5.30 μ.μ. στην Ομόνοια

             

            Καμιά αναμονή στα νέα παζάρια κυβέρνησης – τρόικα. Θέλουν να υλοποιήσουν ήδη προαποφασισμένα μέτρα που χτυπάνε παραπέρα το λαϊκό εισόδημα και θυσιάζουν τα ασφαλιστικά δικαιώματα παλιών και νέων εργαζομένων στο βωμό της στρατηγικής της ΕΕ και των μονοπωλίων.

 

            Καλούμε τους φοιτητές και τους σπουδαστές σε μαζική συμμετοχή για να διαδηλώσουμε ενάντια στην πολιτική που βάζει τεράστια εμπόδια στις σπουδές μας. Η κυβέρνηση μειώνει και φέτος τον κρατικό προϋπολογισμό για την παιδεία κατά 285 εκατ. ευρώ και την ίδια ώρα χαρίζει 100 εκατ. ευρώ στα μονοπώλια μέσω φοροελαφρύνσεων!

 

            Ενάντια στην πολιτική που χτυπά το μέλλον μας, τη δυνατότητά μας να ζούμε αξιοπρεπώς! Που μας οδηγεί στην ανεργία και τα κακοπληρωμένα 5μηνα, τη δουλειά χωρίς κανένα δικαίωμα, χωρίς ασφαλιστικά δικαιώματα. Η νέα αντιασφαλιστική επίθεση σε συνδυασμό με την τεράστια ανεργία των νέων, με το γεγονός ότι όσοι δουλεύουν στην πλειοψηφία τους είναι ανασφάλιστοι και χωρίς ένσημα σημαίνει ότι: Δεν θα μπορούμε να εξασφαλίσουμε ούτε στοιχειώδη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, κανείς δεν πρόκειται να πάρει σύνταξη.

 

Δεν ανεχόμαστε εμείς και οι οικογένειές μας να ζούμε με ψίχουλα!

Θέλουμε  να σπουδάζουμε χωρίς εμπόδια και να μορφωνόμαστε ολοκληρωμένα!

Θέλουμε σταθερή δουλειά με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα πάνω στο αντικείμενο σπουδών μας!

Δεν δεχόμαστε ένα μέλλον μέσα στο άγχος και την ανασφάλεια!

 

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων στο Έργο Ελληνικού Αγίου Κοσμά: Νέο εργατικό ατύχημα στο εργοτάξιο του καζίνο IRCE

Χτες Δευτέρα 08 Ιουνίου είχαμε νέο “ατύχημα” στο εργοτάξιο του Καζίνο IRCE που την...

Σωματείο Εργαζομένων στο Έργο Ελληνικού: Όλοι στον αγώνα. Όλοι στην 48ωρη απεργία 23-24 Ιούνη

 23-24 IOYNH ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Συνάδελφισσες και συνάδελφοι, Η...

Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Αργολίδας: 24 Ιούνη Απεργούμε

ΣΤΙΣ  24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Έχουν...