Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου : Πρόγραμμα Δράσης – Ενημέρωσης για το ασφαλιστικό

Δημοσιεύτηκε στις

 

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου, στα πλαίσια ενημέρωσης των εργαζομένων και συνταξιούχων για το νέο ασφαλιστικό-λαιμητόμο, θα προχωρήσει  σε ενημέρωση των εργαζομένων στους χώρους εργασίας.

 Δεύτερα 18 Γενάρη 9πμ στο ΚΑΠΗ Λαυρίου

Τρίτη 19 Γενάρη 10πμ στο Εργοστάσιο των ΕΑΣ

Τετάρτη 20 Γενάρη 10πμ στο Εργοστάσιο της ΔΕΗ

Πέμπτη 21 Γενάρη 11πμ στο Εργοστάσιο μετάλλου ΒΙΚΤΩΡΙΑ

Παρασκευή 22 Γενάρη 11πμ Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου.

 Το Σάββατο 23 Γενάρη 11πμ θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο στο Άγαλμα των μεταλλωρύχων.

 Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Κοινή απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Εργασίας ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Να ζουν και να δουλεύουν με σύγχρονα δικαιώματα απαίτησαν με τη σημερινή τους απεργιακή...

Aπεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων στις Κατασκευές ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργία προχώρησαν σήμερα οι οικοδόμοι για ουσιαστικά μέτρα υγείας και ασφάλειας, 7ωρο -...

Απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Οικονομικών των εργαζομένων στις Περιφέρειες ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργιακή συγκέντρωση στο υπ. Οικονομικών προχώρησαν σήμερα και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με...