Ανακοίνωση Σωματείου Ιδιωτικών Κλινικών για τον αγώνα των εργαζομένων στην Κλινική ΑΘΗΝΑΙΟΝ ομίλου EUROMEDICA

Δημοσιεύτηκε στις

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ την ΤΡΙΤΗ 4 ΙΟΥΛΗ

Οι συνάδελφοι μας, στην κλινική ΑΘΗΝΑΙΟΝ, συνεχίζουν αποφασιστικά τον αγώνα για την καταβολή των δεδουλευμένων. Οι οφειλές της εργοδοσίας στους εργαζόμενους φτάνουν μέχρι και τους 9 μισθούς.

Οι απόλυτα επιτυχημένες στάσεις εργασίας που προηγήθηκαν, δείχνουν την αποφασιστικότητα των συναδέλφων, να ξεπεράσουν όλες τις δυσκολίες και τα εμπόδια που βάζει η εργοδοσία. Ούτε οι εκβιασμοί, ούτε οι αόριστες υποσχέσεις μπορούν να σταματήσουν αυτόν τον αγώνα.

Το κλαδικό σωματείο, στηρίζει τον αγώνα των συναδέλφων στην κλινική ΑΘΗΝΑΙΟΝ. Το σωματείο μας, κηρύσσει νέα στάση εργασίας την Τρίτη 4 Ιούλη και ώρες 11 με 3 το μεσημέρι, η οποία αποφασίστηκε σε συνέλευση των εργαζομένων της κλινικής.

 

Απαιτούμε να εξοφληθούν όλα τα δεδουλευμένα, να μπει οριστικό τέλος στην απλήρωτη εργασία. Καλούμε τα σωματεία του κλάδου να δείξουν την αλληλεγγύη τους στους συναδέλφους.

 

Απαιτούμε

  • ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ
  • ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΡΟΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ

 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...